Nine days to christmas!

Egentligen ogillar jag att ha sånt hära runt mej. Men det får ju gå. Fula tomtejävlar.

Jag tänkte ta och beställa hem en fjärrutlösare till kameran som jag velat ha.. Ja, ett bra tag nu.
Får se om det blir lite annat godis med. Ett Close-up filter e ju aldrig fel.

Ska bara fundera ut hur man för över pengar från Paypal. Den e så knasig den sidan.
Plötsligt står allt på engelska och där sitter man som ett fån och inte fattar nåt. 
Ja. Man e ju faktiskt rätt kass på engelska. Trots det e nästan alla mina rubriker på detta underliga språk.?

Men det e inte det som e problemet. Hittar helt enkelt inte funktionen som för över.
Enbart med mail och det har jag ju noll nytta av.

Aja. Fy mej som tar över mina problem på er. Jag tror jag går och tittar på Halv åtta hos mig så får jag låta det va en stund..

Kommentarer
Postat av: Manon

Grymt jävla snygg blogg bruden!

2011-12-16 @ 18:13:17
URL: http://manonlamartine.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0