The best i have is right here in my arms!


Detta fick matte och lilla älsklingen. Hon blev mest glad över godiset men det försvann ju ganska snabbt.
Det jag blev mest glad över var barnens leende när de öppnade paketen och fick syn på det dom önskat sej.

Perfekt jul! :)
Och imorron ska vi fira med Sandra och hennes familj och kommer bli perfekt det med.

Just nu ligger snuttan under täcket och värmer sej. Hon låg och skakade så la henne här under med mej (:

Men jag hoppas ni med hade en fin och trevlig jul (:


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0