Har en paus.

Sitter just nu och äter en väldigt god soppa. Var inte så länge sedan jag började äta linser och det e faktiskt väldigt gott. Soppan jag gjort idag består mest av gröna/röda linser sen har jag även lite morötter, majs och lök i.
En grönsaksbuljongtärning samt lite salt och peppar så har du en mumsig och matig soppa.
Ser dock inte så aptitlig ut. Men jo, det e den.

Efter jag ätit ska jag fortsätta på min hemsida. Ska försöka bli klar med en sak och sen får jag se om jag fortsätter eller om jag hittar på något annat. 

Skriver kanske mer senare ikväll om jag orkar och hinner. 

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0