Hatar denna dagen!

Jaha då har man nyss vaknat haha. Jo, så e det faktiskt. Jag har mått så fruktansvärt dåligt och enda vägen att komma bort var att slockna. Men jag var faktiskt vaken innan vid halv elva. Kände att jag börjde bli sämre så slängde i mej 2 pamol. Ni vet dom som danskarna tar *mohaha*
20 minuter senare var jag sämre än jag var innan. Jag var helt svimfärdig och mådde illa. Inte trodde jag man blev sämre av värktabletter, men tydligen. Fick otroliga knip i magen och låg här i soffan och vred mej. Tog mej tillslut upp och tog vår värmedyna och mikra. Yes här i detta hushåll får man klara sej själv om man blir dålig ^^. Iallafall, efter en lång stund släppte det och jag föll i sömn och vaknade alltså för en stund sen.

Brukar ni tjejer bli såhär dåliga ? ;/

Mamma sa hon först trodde det var mina njurar, och fy för om det hade varit det..På väg till sjukan nu i detta väder och ligga därinne och vänta i ett x antal timmar innan man ens kommer in, och sen ännu en timme innan nån läkare kommer. Usch, hade hunnit va död då förfan.
Men det var som tur inget sånt. Första dagen på you know what men detta e nog värsta gången, ever!

Nu ska jag bara ta det lugnt, fixa med lite bilder och titta lite smått på tv. Ha det så bra så skriver jag väl mera senare!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe okej, jag får inte ut så mycket av och se de,t tycker inte ens det är kul....

2011-02-22 @ 19:43:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0