I've found something new!

Har suttit här nu en stund och försökt byggt på några låtar. Har väl gått sisådär. Sparade dock en som jag ska lägga upp, men det gör jag på lappisen senare.

Fastnade ju även på Youtuben och hittade faktiskt något bra som jag aldrig brukar lyssna på. Men jag e mottagen för all sorts musik. Nästan iallafall. Klassiskt och opera står jag och mina öron mycket gärna över.

Ska ta och fixa lite kaffe nu och försöka börja på en ny låt. Jaa, jag vet, men jag tröttnar ju så jävla fort, tyvärr. Melodin måste slå ut trumhinnan ordentligt för att jag ska tycka jajo, denna melodi kan nog funka!

Här e 2 låtar från genren jag aldrig lyssnar på, men som jag nu börjar känna att detta e fan bra. Det e bra grejer.

 

Gillar ni Dubstep?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag såg dte lite när jag pluggade, men nu när jag jobbar så kan man inte se det :)



Var i tomelilla igår och skall dit imorgon igen :)

2011-02-19 @ 19:06:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0