Nightmares..

Drog upp min kropp vid åtta tiden idag för att kliva ut i kylan med vovvsingen. Och fan va lack jag blir på detta väder. Men det e säkert någon liten ungjävel som bett och få lite snö på lovet, och dej, lille vän, gillar jag inte just nu..
Igår var det även Big Brother som börjat igen. Såklart satt man (låg) spikad framför tvn och skulle se på lite retarded people som inte det minsta verkar ha något vett i sitt sinne. Denhära Niklas kommer gå mej på alla nerver och en hel del tjejer med. Hur kan man vara så uppblåst och så egen? Förstår tyvärr inte såna människor. Den enda som sa något vettigt var den stora killen när han sa att insidan räknas. Yes, insidan på BB *mohaha*

Sov väl halvt som halvt inatt. Har vaknat ett antal gånger för jag hade en riktigt elak mardröm. Usch!
Drömde att jag höll på att flytta och hade lagt undan pengar för att betala för Kelzie. La fram pengarna till pappa och sa "här har ni pengar för Kelzie!". Han bara stirra på mej och sa att jag inte fick ta henne och att jag kunde ta tillbaka pengarna igen för Kelzie skulle stanna här. Punkt! 

Det hela slutade i korta drag att jag upphörde kontakten med mina föräldrar och blev tyvärr så att jag nästan aldrig fick se mina syskon heller eftersom mina föräldrar även var där då på kalas, fester o så.

Jag vet inte. Jag har nog långt inom mej en liten osäkerhet om jag verkligen kommer få henne när jag flyttar, även om jag lägger fram 8000 så kan det ju bli som i drömmen.
Fyfan. Jag skulle dött.

Inte utan min hund tar jag mej härifrån. Så e det! Men Zorro kan jag förstå. Honom tänker jag inte ta härifrån.
Han har levt här nu i snart 7 år så han stannar.
Men inte kommer lägenheten vara kattlös för det. Närå, minst en ska jag ha, så Kelzie har någon lekkamrat.
Och jag vet hur mycket hon älskar katter så hon skulle bli glad.

En drömfångare skulle jag nog behövt så min ångest släppte lite :/

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0