AF kan ta sej!

Såja, då var man hemkommen från AF. Ööh säger jag bara. Jag vill inte va inskriven där längre. Vem vill söka massa jobb som man inte ens vill ha? Jag tänker inte göra det. Och sen att dom troligtvis kommer tvinga ut mej i vården...Fan ta dom!
Jag kan nog sköta mej själv. Tänker inte låta andra bestämma över vad Jag ska göra med Mitt liv!
Såja, då var man hemkommen från AF. Ööh säger jag bara. Jag vill inte va inskriven där längre. Vem vill söka massa jobb som man inte ens vill ha? Jag tänker inte göra det. Och sen att dom troligtvis kommer tvinga ut mej i vården...Fan ta dom!

Jag kan nog sköta mej själv. Tänker inte låta andra bestämma över vad Jag ska göra med Mitt liv!

Blir så sur. Som ni säkert kan se. Jag säger ju vad jag vill göra, men som vanligt blir man ignorerad.


Orka vara jag!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0