Day 21 – Another moment

Som med det första ögonblicket så e detta ögonblick också om djur. Om min lilla bebbe, min älsklings Kelzie. Det måste vara det bästa ögonblicket jag haft på väldigt länge. Ja, 8 år sen för att vara exakt.

Hon fyllde 6 månader för sex dagar sen och denna tid har gått så fort. Men jag njuter varje dag. Jag e glad för varje stund jag får med henne, jag har lärt med det nu. Att uppskatta varje dag med den man älskar mest. Det e vad vi människor måste lära oss mer, och börja leva för dagen. Leva för ögonblicken som räddar oss från att bli robotar.
Och med robotar menar jag de folk som vaknar, går till jobb, äter, sen sover..
också går dagarna, månaderna och åren..
När man väl förlorar någon man älskar så börjar man ångra, och börjar med att vilja förändras.
För vem vill leva ett sådant liv? Ett liv utan att känna något, ett liv där man bara finns.
Jag vill, och hoppas jag aldrig fastnar i det mönstret.


Jag uppskattar den som håller mitt hjärta, skälet till att jag stannar. Skälet till att jag lever.
Jag uppskattar varje ögonblick med dej! ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0