Eurodancer!

Sitter just nu och lyssnar på min lista på Youtube. Väldans vad duktig jag e på att hitta bra musik. Nästan så att man borde få en medalj. En rosa medalj då, of course!

Har även börjat på en ny låt förresten. Minns ni Eurodancer? Gör en låt av den fast med lite text, också e det ingen technolåt heller för den delen.. Och tyvärr e det jag som sjunger och jag har inte direkt nån studio där jag sitter och spelar in texterna utan det görs i mina kassa hörlurar. Inte dom nya, då hade det blivit helt ok. Nä, dom kan jag inte använda längre i den stationära för Kelzie kände för att bita sönder den delen man sätter i i usbn. Så får använda mina gamla som låter halvt skramligt när man spelar in. MEN dock bättre än webcamen.

Jag vet inte ens om jag ska fortsätta på låten utan jag gjorde nog bara den för att få in lite nytt, få lite inspiration till en ny melodi. Men det har inte kommit än men jag e nog på god väg, känns det som.

Lilla Isac kommer vid 2-tiden med för Milla och Johan skulle på lite möten med Lucke och sådär. Så får spela lite Tekken med honom kanske, om han vill bli klådd alltså ^^.

Tänkte lägga in videoklippen först men det funkar inte att klistra in längre så får göra såhär istället *boring*
» DJ Mangoo - Eurodancer

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0