Let go / Aruna

En riktigt bra trancelåt som kan gå på repeat hur länge som helst.
Lyssna och njut på denna godingen!


You realize I'm fading tonight
I don't wanna be here
You got me tongue-tied
Losing my mind
Every time that you're near
You know it's over
We're just wastin' time
'Cause such a happy days
You'll know we'll never find.
For long I've fought, I've waited
All that I had inside I gave it
Tried to believe in time I save it
Sometimes the truth is hard to take
There's nothing to do but walk away
Let go...


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag säga =)

2011-01-09 @ 21:52:20
URL: http://mmatilda.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0