Malmö City!

Jaha och då kände routern för att lägga av idag och har nu fått sätta i det mobila i datorn. Varför har jag denna tur? Det e nästan så att man vill nipa sej i armen för o se om man verkligen kan ha den turen som jag lyckats ha den senaste tiden. Men bara nästan!

Nog om det. Imorron ska jag, Challe och Sandra till Malmö och titta på bebisen i 3D. Kommer bli så fräckt och få se henne för första gången annat än i svart/vita bilder. Bara 4 månader kvar tills bebben e här. Mindre t.om. 
Sen ville Challe tydligen shoppa så vi ska väl till Entré och kolla läget. Har inte varit där än faktiskt så det ska bli skoj.

Snart e det även handboll på tvn, men för tillfälligt e det lite snack!
Så jag ska alltså försöka hålla mina ögon där *pekar* och inte här *pekar*

Puss på puddingarna!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0