Nyvaken och hungrig!

Ojoj, Kitty e trött, tung i huvet och hungrig. Får se vad jag hittar för något. E så trött på att äta macka varje gång det blir frukost. Har ju oftast ingenting på om vi inte har gurka eller något sånt. Hade jag fått bestämma hade hela kylen varit full med färska grönsaker, bär, sojaprodukter, och Loka. Oh yes. Vi får inte glömma Lokan. 
Så fin kylen hade blivit med det som innehåll. Då hade Kitty varit glad. Men nä, jag får va glad om där ligger någon grönsak överhuvudtaget. Argh!

Har inte sagt jag var och träffa coachen i tisdes. Förstår inte honom riktigt. Antingen så e han väldigt glömsk. Eller väldigt glömsk. Jag tror på glömsk.
Jo, nu ska jag lixom tänka ut vad jag vill jobba med och vad jag gillar och sen berätta för honom om 2 veckor då vi ska ses igen, vad jag har tänkt att gå för utbildning (som jag ändå inte tänker). Jag har ju redan berättat för han att jag e intresserad av djur och musik. E det inte hans jobb och leta upp vad det finns för intressanta utbildningar då inom dom 2 områdena, eller vad e hans jobb egentligen? 
Han sa även att dom hade ledigt jobb i Sjöbo som paketerare av alla slags grejer som företag vill man ska paketera till dom. Jaha, har jag sagt någonting om att jag gillar köra maskiner och stå och paketera? Jag blir smått trött på han. Gamla gubbe!

Blir Rachel Ray för min del nu och sen får man väl kliva upp och se vad vi har.


Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0