Omdomdom..Lite gladare iallafall. Men bara lite.

Igår blev jag en aning förbannad, arg, upprörd, ledsen..Jag trodde min systemkamera hade lagt av och blev helt förstörd kan man väl säga. Tycker väl ändå att en kamera ska hålla mer än 4 år.. 
Jag testade den idag igen men icke. Då kom pappa med ett annat minneskort som han tydligen hittat någonstans, satte i och testa och YEEES! Det funkade. Det var alltså inte kameran det var fel på utan de andra 2 minneskorten jag har. Varför jag bara e lite glad beror på att detta kort bara får plats med ca 8 kort. Jadå!
Så jag får ta och beställa hem ett nytt minneskort, ett med liite mer plats då. 
Men det var tur det inte var kameran.. 7000 ut i luften kändes det som. Känns bättre att det bara var 0 ut *hihi*

Fick förresten ett svar på mitt inlägg om hajattackerna i Egypten. Hon/han som skrivit det verkar inte vara så begåvad direkt.

"Du snackar om att hajar har fått offra sina liv? Människorna då???????? Det är väll lika naturligt att vi vill vara i havet precis som hajarna. Men vänta... GÅ OCH BLI EN HAJ DÅ!!!!!!!!"

Mitt svar till denna ynkliga lilla människa (som inte ens vågade skriva ut sin mail så jag kunde svara) blev:

"sv: Jag tror du e ute och cyklar nu. Sist jag kollade så lever inte vi människor i havet. Det gör hajar! Och hur kan det vara lika naturligt för oss som för hajar? Har du fenor då kanske? Nä precis. Människor som tar sej ner i havet får själv skylla sej om något skulle hända. Det e ju trots allt Vi som inkräktar på deras revir. Inte dom på vårt!"

IN YA FACE, BITCH!


Även därför jag bara e lite glad. Att människor ens vågar skylla på en fisk. Händer det något med en människa och där en annan varelse e inblandad i så e det alltid människans fel. Alltid!!

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Gå då in på min blogg anmäl dig här http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/vill-du-bli-dagens-blogg.html :)j

2011-01-20 @ 20:31:56
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0