Pointshop - Handla gratis!

Låter konstigt, eller hur? Men jag har varit medlem på Pointshop sen 2008 och har aldrig betalat för någonting jag köpt. Jag har dock inte varit inne där stadigt utan lite då och då, därför har jag inte särskilt mycket poäng. Men sist jag handlade något så var det ett presentkort på H&M (of course) för 250kr. Vilket faktiskt gick till den cardigan jag har på mej nu. Så för er som funderat om det e en seriös sida så behöver ni inte göra det längre. Det e seriöst ;P
Nu håller jag på att samla till ett Wii, eller ett XBOX 360, vet inte riktigt än. Men jag e ganska mycket poäng ifrån men jag har räknat ut att om ca 1 år så har jag råd. HAH! Lätt värt om man får det gratis!
Ska även handla Sims 3 spelet, grymt och ha det på tvspel.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta vidare på Pointan.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0