Sverige vann även idag!

Satte mej precis i sängen och tänkte fixa med lite grejer. Framförallt beställa hem grejer. Handbollen tog slut för en liten stund sen och det gick bra för Sverige. Tittade lite extra på en då jag tycktes känna igen honom.
Och visst var det den Niclas Ekberg som gått på min skola. Tänka sej!
Berghusaskolan var väldigt liten och hade enbart 2 linjer så man visste vem alla var som gick där. Minns att han gick i Barn och fritid och nära på alla som gick den linjen var otroligt jobbiga. Hade energi till 100 och tramsade mer än en 5åring. Så den bilden e väl som jag fått av honom då. Även Oscar Carlén har gått här, dock på Österport, men i samma kommun. Så lite sådär smått kul, även om man inte direkt kände någon av dom.

Har haft extra ont i mitt knä idag. Och jag tar snart en yxa och hugger av benet för det värker fantamej varje dag nu. Eller tja, att hugga av benet kanske gör lite ondare än denna värk, förstås. Låter nog benet sitta kvar då.
Vanliga värktabletter funkar inte, så det e om Voltaren gör det. Får be mutter köpa hem ett paket så man kan börja käka lite och se.

Aa men jag får ta och beställa nu. Blir vansinnig om det inte funkar. Har fått ett nytt kort som jag använde första gången. Funkade inte. Tog mitt gamla kort och testade det. Funkade inte det heller. Måste även säga att det tar ca 2-3 dagar innan det står att köpet avböjds. Så nu tänkte jag testa det nya ännu en gång för och se om det funkar. Jag lär sitta svärandes om ca 3 dagar om det inte funkar. 

Kom igen nu, korthelvete. Kom igen!

 

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0