Skönt och va hemma och vila!

Fy satan vad man har ont i benen nu. Och ryggen. Kom hem vid halv sju tiden och har inte förrän nu satt mej ner ordentligt för att vila kroppen. Jag kommer vara död imorron alltså!

Det var riktigt fräckt och se lilltösen, men hon kände inte för att röra sej så mycket men några bra bilder blev det allt. Sen tog vi en runda till Hansa tror jag stället hette. Handlade en superfin ljusblå tröja som kommer bli ordentligt använd. Och billig var den med, 149:- I love H&M ♥


KelleBelle var såklart nyfiken :)

Och såhär ser den ut på. Najsig!

Just nu sitter Kitty och har roligt av filmen Dum och dummare. Den e förjävla rolig den! Klockren!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0