Atrocious 2010



Denna skräckis e baserad på en verklig händelse. Filmen utspelar sej i Sitges, Spanien, och e alltså en spansk film,
men en mycket bra sådan. Man får även se material där polisen har filmat från den riktiga händelsen. 

Någon har sagt att den var i stuk med "The Blair Witch Project" men det kan jag väl inte direkt påstå mer än att de filmar för hand som i TBWP. Ett extra plus för att dom faktiskt filmar för hand för det ger mer inlevelse, tycker jag.

E du mörkrädd ska du nog inte se denna själv. Om inte, släck ner och låt enbart tvn/datorn lysa upp.
Ju längre in i filmen, desto mer kryper man ner under täcket. 

Spännande och e aldrig trist och glåmig så filmen får 4 Kittyface av mej!



Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

sv: Men shoppa är ju kul :) Hoppas du hittade något!

Idag ska jag träffa kompisar!

2011-07-26 @ 09:41:02
URL: http://sloarez.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0