Gårdagen i bilder!

Igår var syrran här en sväng med bebisen och sen ville hon jag skulle följa med hem till henne för hon var själv.
Javisst, säger man ju inte nä till. Så vi drog fram gamla spel och blandade lite goda drinkar. Tataa på det!
Måste bara frahäva en sak. Jag stod för de goda drinkarna.
Igår var syrran här en sväng med Celice och sen ville hon jag skulle följa med hem till henne för hon var själv.
Javisst, säger man ju inte nä till. Så vi drog fram gamla spel och snackade en massa gojja. Tataa på det!
Måste bara framhäva att det var jag som stod för de goda drinkarna.


Allt e taget med min mobil som inte har en värstingkamera direkt. Och fy för att håret aldrig vill växa. Boring -__-
Ser även lite mongo ut som jag allt för ofta råkar tränga fram på alla foton. På dom man fastnar på iallafall.

Allt som allt så var det en trevlig kväll och det känns härligt att umgås sådär med syrran igen. 



Vill även säga att tragedin i Norge e så sorglig. Läste tidningen imorse och satt här och grät.
Hur en människa ens kan göra något sånt, ofattbart! 
91 personer miste sina liv och de flesta var ungdomar som jag förstod det. Inte för att det hjälper dom, deras familjer eller vänner, men ska tända ett ljus för dom alla. E det minsta man kan göra.
Bara hoppas på att där inte e fler offer. 


Ta väl hand om er!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

bra här med.

ska sova nu kraams

2011-07-23 @ 23:11:55
URL: http://yasminegill.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0