I will not be laughing by myself!

Om någon timme kommer min moster ner samt barnbarnet Linn ner från Örebro och ska vara här i en vecka. Och på lördag kommer en drös till därifrån. Sisådär 16 pers. Så en del.

Zorro var som sagt hos vett igår och som tur så tog hon inte ögat då utan vi skulle medicinera honom nu till måndag och se om det blev bättre. Men han gillar det inte. Vara inne 24/7 när han e utekatt. Inte kul.

För tillfälligt sitter jag och pärlar. Väldigt skoj må jag säga ^__^ Minns när man satt och pilla med det när man var mindre, vad kul man hade då. 

Tradigt väder bara, det e väl det enda negativa idag. Men får hoppas veckan blir bättre snart. 

Ha en bra dag cuties!

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0