Upp till vett. med darling

Ska bara skriva lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna.
Zorros öga har inte blivit bättre, utan sämre. Vi ska upp där idag och se hur det blir.
I fredes körde vi till Kåseberga. Ganska dött för mej då jag inte äter djur..så... jag hade dött.
I lördes tog vi en snabbrunda till Simrishamn och till deras djurbutik där jag köpte en försenad present till Kelzie också fick hon ett halsband som gör att hon skäller, vilket har hjälpt rejält. Så fort hon skäller så vibrerar hennes halsband och hon slutar skälla. Perfekt, för igår var här massa folk som hon annars hade skällt ut, men icke :) Duktig loppa!
Nä, får ta på mej nu och fixa så man ser ordentlig och mänsklig ut. Ser ut som ett troll för tillfälligt. Har ni aldrig träffat en sådan så e det bara o besöka mej.
Ha en bra dag och håll tummarna för min darling!
Puss på er
Ska bara skriva lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna. 

Zorros öga har inte blivit bättre, utan sämre. Vi ska upp där idag och se hur det blir..
I fredes körde vi till Kåseberga. Ganska dött för mej då jag inte äter djur..så... jag hade dött.
I lördes tog vi en snabbrunda till Simrishamn och till deras djurbutik där jag köpte en försenad present till Kelzie (som ni får se senare) också fick hon ett halsband som gör att hon inte skäller, vilket har hjälpt rejält. Så fort hon skäller så vibrerar hennes halsband och hon slutar skälla. Perfekt, för igår var här massa folk som hon annars hade skällt ut, men icke :) Duktig loppa!

Jag har tyvärr inte fotat ett skit, vilket har förvånat mej stort då jag alltid har kameran i handen om vi ska något.
Men någon lyckades fånga bilder så jag ska försöka få fatt i den kameran och lägga in. Lynt!

Nä, får ta på mej nu och fixa så man ser ordentlig och mänsklig ut. Ser ut som ett troll för tillfälligt.
Har ni aldrig träffat en sådan så e det bara o besöka mej.

Ha en bra dag och håll tummarna för min darling!
Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0