Kodat hela dagen!


Har kodat en hel del på en annan blogg så det e därför jag inte har skrivit någonting här. Hade ju glömt allt vad kodning heter så det fick bli en enkel. Orkade inte gå djupare in i det så jag får helt enkelt vara nöjd med det jag gjort. Bloggen jag jobbat med ska bara innehålla info och produkter från Mewana så det får lite mer lyftning.

Jaha, vid halv elva idag ska jag och syrran mötas nere i byn och börja våra ärenden. De ärenden vi ska ligger hitan och ditan så det blir nog en hel del ont i benen efteråt. Men det tåler vi nog. Lite iallafall.

Men nu får jag ta och sova lite!


how to make gifs

Kommentarer
Postat av: mysan

tack så mycket allt bra? :)

2011-07-28 @ 12:33:14
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Ella

Sv: jo det är tråkigt! Särskilt när man har planerat saker!

Cool blogg förästen!!

2011-07-28 @ 12:48:22
URL: http://onlywhen.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0