Ändring i shopen!

Inom kort kommer det vara ändrat helt bland kategorierna för att kunna hitta enklare det man söker. 
Till exempel så kommer inte Candypop kategorin längre finnas utan det kommer finnas underkategorier i örhängen, ringar m.m, så du kan hitta den stil Du gillar.
Det låter kanske invecklat men jag lovar, du kommer hitta mycket, mycket enklare! :)


Ber även om ursäkt om fördröjsmålet av de smycken jag sagt skulle komma in. Men jag e ganska säker på att nästa vecka kommer det finnas de smycken jag lovat. Alltså de smycken som skulle funnits under Candypop.



Ha en fortsatt bra dag allihopa!
www.mewana.se

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har den lilla äntligen kommit ut! :)

2011-06-08 @ 20:08:17
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0