Koppla datorn till stereon!


Igår höll jag på med att fixa musik till datorn som ska spelas på fredag. Frågan e om man ska ta och använda Spotify eller göra listor på Youtube? Tror faktiskt det blir lilla Spotty för Tobbe hade någon lista som han spelade i lördes.

Nu undrar ni kanske vad det e ni ser på bilden ovan? Eftersom det inte går att koppla datorn till tvn så fixade Tobbe fram en sladd som istället går till stereon, vilket e ännu bättre!
Sladden kopplas i själva hörlureuttaget, sätter stereon på AUX och sen e det full volymus som gälles!

Tiëstos Club Life spelar en heeel drös med bra musik, dock måste jag förstöra min lista med dansbandsmusik xD

Och nu blir det till att fixa lite till. Sånt här tar tid vettni!

Kommentarer
Postat av: Em.

Hej



Du som är en sån awesome tjej kanske kan göra mig en tjänst. Gå in och rösta på min klänning och få samtidigt chansen att ta del av mina 100 läsare.



Du är helt fantastisk om du skulle vilja hjälpa mig med detta.



kram

2011-06-21 @ 22:35:39
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0