Like a zombie

Åh, måste jag alltid snurra runder så mycket att varken lakanet eller madrassen e där det ska vara när man vaknar?
Det e bara jobbigt. Får sluta med det.

Kelzan har även sprungit ut och in från rummet, hela natten känns det som. Jag var nog som en zombie när jag öppnade den där förbaskade dörren, tillslut beslöt jag att låta den vara öppen.
Smart för och vara zombie tycker jag allt.


Celice och mina händer. Snuttan e lite mer än 1 månad nu ♥


Syrran skickade iväg ett sms innan så jag ringde upp och la på. Trodde inte det gick och ringa om man bara har (1..2..3..) 3 kronor på mobilen. Men a-HA, det funka!
Hon ville såklart att vi skulle komma, men mamma jobbar så jag bad henne ringa Milla. Så om hon kan ska jag och Kellz med till syster yster. Lite kaffe, lite Celice.

Nu, lite Rachel Ray också får jag se om det hinnes med Våra bästa år.

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

sv: ååååh jag kan inte tacka dig nog alltså! tack så hemskt mycker för tipset om ringen på cocoo.se. du gjorde min dag nu alltså! haha kram

2011-06-15 @ 11:11:23
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Emelie

har frågestund på bloggen :)

Skulle vart kul om du kanske checka min blogg och fråga en fråga eller två :)

http://blondiineen.bloggplatsen.se/



Kram :)

2011-06-15 @ 12:22:30
URL: http://blondiineen.bloggplatsen.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0