Burn intense energy!



Sitter just nu och smuttar på en god Burn och beställer hem lite nya varor till shopen. Skulle även beställa någon klocka till mamma som hon ville ha. Och jag har även fixat iordning en kompis korshalsband som han beställt.
Visste dock inte alls hur han ville ha det så jag gjorde ett vanligt med ett stort silvrigt kors och kedja utan lås.
För det brukar killar ha va? Jag vet ju inte <__>

Vad har annars hänt idag? Har vatt på Arken Zoo i Ystad och handlat ny sele och halsband, foder och lite träningsgodis till vovven. Som jag nog nämt en gång så får jag tidning från den hundkursen jag går på och hade därför 75:- rabatt på hundfoder. Det gillas!

Vi åkte sen hem till syster och Celice och drack kaffe och njöt av solen. 
Med andra ord har jag haft en riktigt bra dag.

Förutom när jag nära på eldade upp mej själv vid grillen innan idag. Hade väl suttit!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jättemycket! :)



Åh, gott! Nu får man äntligen börja dricka energidryck när lillen är ute! HURRA!!! :D

2011-06-14 @ 11:02:50
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0