Good Monday!

Har haft fullt upp idag fast ändå inte. Har mest ordnat med hemsidan, fotat grejer, sorterat mitt lager här hemma så man hittar allt bättre. E dock inte riktigt klar med det än så fortsätter igen imorron.
Fick tyvärr inte mina smyckesdelar idag så håller tummarna på att jag får det imorron så jag kan börja göra lite smycken. 
Har ännu idag ätit godsaker i paket och in i ugn. Så enkelt och så gott. Använde mej av tomater, gul lök, morötter och potatis och sen marinad över.
För e n stund sen blev det nog en av de godaste varma mackorna jag ätit i mitt liv. Jag använde färsk hackad vitlök (vilket jag e helt galen i), färsk hackad dill och sen Rhode island dressing över och du får en övergod varm macka.
Nu smuttar jag på polskt hallonte som e en av mina favoriter bland tesmaker. 
Ja, det har varit en god, solig och härlig dag idag. Må dagen imorron bli ännu bättre med paket i brevlådan ^^.

Kommentarer
Postat av: lovisa

KUl att du är med :D

2011-03-22 @ 07:56:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0