I'm so cute!

Tjena hej! Det e bara jag, Kelzie. Matte stack iväg innan utan att ta med mej. Lite smått taskigt tyckte jag.
Brukar alltid få följa med överallt.

Skulle mest bara visa bilder på mej själv som matte fotade efter jag vaknat. Fråga mej inte varför, hon vet väl att jag e sur på morronen om hon bara ligger där utan att säga nåt..Ja, ni ser ju själva på första..
Sen förstod jag ju vad hon gjorde så då fick man ju försöka se ordentlig ut. Funkade väl ganska bra!
Man e ju rätt söt, om jag säger så..

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0