Is this me and....me?

Igår kom det upp en liten tanke hos mej som sa "undrar om folk tror man ser ut som man gör" och nä,
det e självklart man inte gör det. Sanningen bakom Kitty finns där någonstans, bakom all makeup finns en riktig människa faktiskt, tro det eller ej! :P Jag e som 2 olika personer vad gäller att ha eller att inte ha smink.

Detta kommer jag ladda upp lite senare då jag ska ut med Kelzan nu och träffa en kompis. Men sen kan ni vara säkra på att det har laddats upp. Vänta ni bara, så ska ni få se hur en Riktig häxa ser ut! ^^


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: åh, okej :) Jag fick massage nästan hela timmen :P Har du några speciella planer i veckan?

2011-03-27 @ 20:46:18
URL: http://lorissalovebomb.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0