My baby B.

Idag fick Thai Garden stå för maten och som alltid tog man samma rätt. Tofu med redburry, mumma! De hade dock inte i röd paprika denna gång men det funka ändå.

Om ca 1 timme ska jag träffa Elin en sväng. Jag ska bl.a in om på Coop och köpa burkmat till Kelzie och se om hon äter det. De senaste dagarna har hon spytt och varit lite kass i magen så jag funderar över om det kan vara torrfodret hon äter. Först trodde jag hon spydde för att hon inte gillar maten och att hon senare på kvällen e så hungrig att hon slänger i sej den. Men så kan det inte vara då jag innan idag matade henne med Zorros torrfoder sakta, bit för bit, och ändå spydde hon 3 gånger nu innan. 

Blir det inte bättre snart får vi dra ner till veterinären och titta läget vad det kan vara. Kan vara någon magsjuka kanske..



Men ikväll ska hon få god mat som hon säkerligen kommer äta. Min lilla bebbe ♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag har haft en fin helg. Njutit massor av solen och bara haft det bra :) Ska du se solsidan ikväll?

2011-03-20 @ 19:28:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en egendesignad almanacka från personligalmanacka.se.

kika bloggen för mer info:)

2011-03-21 @ 15:01:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0