We all want a sun!

Jag e nog inte ensam om att vilja ha sommaren här nu,
och jag e nog heller inte ensam om att försöka få känslan av att den e här.
Jag e nog inte ensam om att vilja ha sommaren här nu,
och jag e nog heller inte ensam om att försöka få känslan av att den e här.
Jag lagade därför något jag brukar ha på grillen. Potatis, morötter, lök, tomater, filé och sen marinad över.
40 minuter ska det stå inne sen e det klart.

Skönt när man ska göra massa annat och inte har tid och stå och röra i grytor.

Nu ska jag in i duschen och sen ut i det härliga ruskiga vädret. Brr.. Vill verkligen ha solen här nu!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

vad är det för filé? Ser muuums ut :)



sv: okej! Jag satsar på att bli frisk från min hemska öroninflammation. Särskilt nu när min trumhinna har spruckit >.<



Vad ska du göra mer ikväll då?

2011-03-17 @ 18:39:59
URL: http://lorissalovebomb.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0