Im rich!

Jaha det var ju roligt... Vann 40 spänn ikväll *wihoo* Funderar på vad jag ska göra med dom. Kanske beställa en resa till Malaysia eller ta och åka in till H&M och råna deras kläder på alla mina 40 pengar. 
Får tänka lite på den..

Busa med hunden nyss och sträckte mitt ben uppe vid låret. Det gjorde en bit ont må jag säga. Fick klicka tillbaka den på plats vilket också kändes en bit. 

Imorron blir det nog till att sticka ner i byn. Blev ju inte av idag då kompisen skulle jobba och jag tar ju inte ner min lilla gump själv ner där. Där e ju en massa balubor och massa smått som galer på en och ställer sej ivägen där man går. Man tycker ju att dom borde vara i skolan men självklart e det roligare att vara nere i byn o glo.

På kvällen ska vi till hundkursen igen och träna lite. Så kul att hon faktiskt börjar komma in i det nu och bli riktigt duktig på saker. Tycker faktiskt hon har blitt lite tystare här hemma med vilket e super bra :)

Det e väl vad som händer och kommer hända. 

Kan inte sitta här och snacka skit till er nu, det e ju biggan. Får försöka ha mina ögon där..

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0