She's so beautiful!

Var hos syrran innan idag och fikade lite. Hon fick en blombukett samt en liten leksak till Celice då hon blev 3 veckor idag. Satt och matade underbaringen med ^^,



Innan vid 5 tiden skulle jag med och titta på lillebror som hade fotboll idag. Himla bra var dom, vann med 6-3 mot Ystad. Inte lika kul att det var så satans kallt. Var fan e sommarn lixom...Inte här iallafall!


Ni kan se honom springa i videon ^^. Kvalitén e väl inte den bästa då min mobil inte heller e den bästa :P

Ska gå in och vara social nu, syrran e här med så ska ta en liten cider med henne tänkte jag.

Puss på er! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0