UFO?

Tror ni på ufon? Att det finns någonting mer därute? Frågar ni mej så ja, helt klart. Varför skulle vi vara dom ända som kan finnas och kunna leva..Knappast sannolikt.
En kille vid namn Christopher tro sej ha sett något flygande i himlen. Kan det ha vatt ett ufo? Titta här
Jag tycker sånt e skit spännande ^__^ Har själv sett när jag var runt 12 ungefär. Det var en riktigt blåsig dag och jag och 3 till gick upp på backen för att tjecka in läget. På väg ner kom ett skinnande föremål i himlen som lyste upp. Det lös så starkt att vi fick titta bort. Vi såg sen ett sorts tefatsliknande föremål som stod helt still och som sekunder senare försvann helt och hållet. Skumt? Mm..
Väldigt unik upplevelse iallafall som troligtvis inte kommer få upplevas igen. Men vem vet? ;)

Ska fixa lite mat nu och sen vid 18 tiden drar jag till Sandra och Celice fis och ska hålla henne sällskap då mannen jobbar. Tror jag går dit så kan jag ta med Kellan också. Andra sidan byn bara men vem har sagt att Tomelilla var stort ^_^

Såg att klockan blev mycket så får väl ta och sätta fart. Hoppas ni gillade videon :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mersiha

Den va bra men inte lika bra som 2an o 1an tycker jag :D

2011-05-25 @ 17:54:17
URL: http://merissa.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0