Dreams only come true if you believe.

I tisdas kväll blev jag drastiskt mycket dålig så det e därför det har varit lite tyst här. Men känner att det sakta börjar bli bättre och jag orkar göra lite mer. 
Skulle ju leta klart klämmeklappen men då jag inte orkat så får jag göra det lite nu. Måste ju verkligen få tag i något nu. Snart jul. Om en dryg månad. Längtan e liten.

Men men. Nog om det. Idag fyller det äldsta syskonbarnet 16 år. Helt sinnes att han redan e så stor när han e så liten. Och nästa lördag ska vi fira mamma och då ska jag stå som både fotograf och modell.
Buh. Gillar inte det sistnämda. Gör inte någon av mina systrar så det blir nog fan bara brodern på den syskonbilden. Maha.

Nä. Nu ska jag kolla vidare och sen blir det sängen.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0