I am a stranger to stability.

Slänger iväg ett inlägg lite snabbt. Försöker leta efter en klämmeklapp men det e inte världens enklaste grej. Tänkte iallafall försöka vara så duktig att jag beställer det idag så man kan vara lugn. Stress e inte något jag kan hantera. Glömmer hälften av grejerna då.

Tänkte mest bara säga att cancergalan var mycket trevlig och med väldigt bra live musik.
Martins grupp Unsolved spelade och även hennes andra son Filip tog ton och fick publiken att njuta av underhållningen. 

Men nu ska jag fortsätta med letningen med lite kaffe som hjälp.

Hoppas ni med hade en mysig helg! :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0