I'm so happy, happy, Happy!

Jag e ganska grym klippare. Jag e så grym att jag inte vågar visa mej. Deni! Det e grymhet!


Innan ikväll tog jag till saxen och klippte till mitt otroliga slitiga hår. Eftersom jag icke vill ha kortare så fick det bli etapper. Låg rätt mycket i papperskorgen som jag inte riktigt vet hur det kunde finnas på mitt huvud. 
Men tydligen så gjorde det det.


Har besökt syrran och Celice idag. Va ju faktiskt många dagar sen jag såg lilla fisloppan. Också måste jag berätta hur extremt happy jag blev innan idag när jag såg ett stativ ståendes i köket. Pappa hade hittat sitt 20-åriga gamla stativ på vinden. Tänk att den funnits där hela tiden och jag som planerade på att köpa ett. 
Det blir till att använda det på lördag när hela familjen ska komma hit och fira mamma. 


Nu närmast blir till att knapra på lite tabletter för halsen och lite tv på det. Aa. Mys.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vill du bli veckans blogg & ta del av mina 200-400 läsare per dag? In och anmäl dig här isf: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2091524! :-D

2011-11-23 @ 16:53:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0