This is what i'm made of.

Ursäkta bilden. Jag såg mej själv och fick en smärre chock. Typ.

Trevligt att vakna och vara täppt i ena näsborren. Hm nä inte riktigt. Och just när man behöver det med.
Ska ju bort på en såkallad cancergala imorron som e här in the city och jag som Aldrig (och då menar jag verkligen aldrig) brukar bli hängig och kass. 

Okej. Jag e inte jättekass. Lite trött och ont i huvet. Plus då förkylningen i ena näsborren.
Haha. Förlåt. Kan inte låta bli att skratta lite. Låter förjävla roligt.
Men det e det inte. Så skratta inte.

Iallafall. Festen imorron kommer innehålla ca 150 pers och det e väl typ halva Tomelilla. Det e min kära ex-granne som ska hålla i festeriet och jag SÅG framemot det tills Eva nämde något om lekar? Sånt kan jag dö på.
Upp bland folk. Uppmärksamhet. Stå och se ut som man lyssnar och glömma bort att där sitter 149 pers framför. Dööör.

Nu ska jag sova en bit. Vet. Låter töntigt. Men jag kommer nog bli piggare på den timmen.


Ps: Min hund har fått för sej att börja ligga på min axel. Känns inte jätte stabilt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggggging!

2011-11-12 @ 17:46:51
URL: http://www.writtenbyemma.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0