You can never try to stop me!

Har ju glömt visa dom fina bilderna jag tog och fotade på ungarna. Mycket mer har jag väl inte att säga. 
Japp. Vet att bloggen har blitt väldigt mycket tråkig. Men det e bara och ta. Det blir så ibland.
Kommer nog en tid igen då jag känner för och göra 60 inlägg om dagen. Någon gång. Längre fram.


Barn/Barnbarn/Syskonbarn.

Celice - Minsta storasysterns unge.

Isac & Lucas - Äldsta storasysterns ungar.
Kasper & Nellie - Broderns ungar.

Den på oss syskon e inte värt att lägga upp. Vill ju inte ge er mardrömmar.


Nu ska jag fixa lite food. Puss och haj kökskavaj!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag driver en blogg om sex, kärlek, tankar, åsikter och med mycket tävlingar, outfits och lägger även upp en del modellbilder. Titta gärna in och se om det är någonting för dig! :) kram

2011-12-03 @ 19:24:23
URL: http://nattstad.se/johannalicious

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0