När du kom var det som alla andra försvann.




e inne på tradera och rotar lite. finns alltid något man behöver. eller inte behöver.
men jag skulle iallafall behöva nån smyckeshängare och sånt kraffs till alla smyckena. 
Allt ligger i kategoriserade kartonglådor just nu men skulle ändå vilja ha så att man ser.

vet inte om jag ska till syrran imorron or not. får skicka ett sms imorron och se. 
annars blir det väl inte så mycket man ska göra. väntar lite smyckesbeställningar så man kan fixa lite mer
till shopen. annars e det tomt.

ska packa ett paket nu och sen vidar-rotning på tradera. oh yes.

natti på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0