Someday you'll thank me for having me in your life.

Idag var det som sagt marknad här. Väldigt trist må jag säga. Va mest bara massa
stånd med konstiga kläder och lysfärger. What? Nä tack.
Fick dra fram min gamla mobil igår kväll innan jag skulle lägga mej. Vet inte om jag nämt här att min mobil för tillfället S-U-G-E-R!! Alarm vill den bara starta sådär ibland. Alltså aldrig när man vill eller behöver. Och där e nån jävla varning högst upp till höger som jag inte listat ut vad det e. Och nu för någon dag sen så slog den på stort och ändrade meddelande signalen till ring signal så man blir lite sådär lätt halvsnurrig.
Så e det någon som vill ha en 3 månaders gammal LG så varsågod. Den e skitbra!
Idag var det som sagt marknad här. Väldigt trist må jag säga. Va mest bara massa stånd med konstiga kläder
och lysfärger. What? Nä tack.

Fick dra fram min gamla mobil igår kväll innan jag skulle lägga mej. Vet inte om jag nämt här att min mobil för tillfället S-U-G-E-R!!
Alarm vill den bara starta sådär ibland. Alltså aldrig när man vill eller behöver. Och där e nån jävla varning högst upp till höger som jag inte listat ut vad det e än. Och nu för någon dag sen så slog den på stort och ändrade meddelande signalen till ringsignal så man blir lite sådär lätt halvsnurrig.

Så e det någon som vill ha en 3 månaders gammal LG så varsågod. Den e förövrigt skitbra!


Imorron blir det barnpassning för hela slanten. Ska dit vid 1 tiden och sen kommer tobbe hem vid halv 12 på natten. Så det ska bli mys att passa lilla Celice :) Har ju dock vatt barnvakt många gånger åt henne men det var länge sen det var länge iallafall. 

Min andra syster skulle komma på besök en sväng med så det blir nog en riktig trevlig dag och kväll imorron :)

Hoppas ni med får en kanon härlig dag!

Puss och godnatt.



Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0