Take a drink. You're worth it.

just nu sitter man och knaprar på lite halstabletter. vaknade imorse och bara tänkte "va fan e DETTA?"
så somna jag om för och se om det var borta nästa gång man vakna. Men nä. suck.
Just nu sitter man och knaprar på lite halstabletter. Vaknade imorse och bara tänkte "va fan e DETTA?"
Så somna jag om för att se om det var borta nästa gång man vakna. Men nä. Suck.

Och när man e lite såhär halvt kass så irriterar man säg på små saker. Jag gör iallafall. Har jag märkt.

Som detta:


För e det bara jag som e riktigt trött på ordet "Wordfeud" som poppar upp var femte minut på 'vänners' loggar?

Didnt think so..

Nu ska jag ta och titta lite till på tv och sen blir det nog fan sovning för mej. Jupp jag sa det.
Så vad ni än gör, fortsätt ni med det så fortsätter jag knapra.

Natti natt!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0