Im on the right direction.


Har nog nämt jag e sugen på att färga håret rött. Har ringat in dom två som jag funderar på. Annars ser ju den längst ner till höger ganska najs ut. Gult i håret. Just vad man drömmer om att ha lixom.

Ska snart göra mej klar och träffa en kompis. Sen blir det nog till att beställa lite till hemsidan. Om det hinnes idag. Jag e rätt känd för att vara dryg och det blir säkert inget undantag idag.

Lugnt och skönt har det blivit med så man behöver som tur inte packa på sej allt för mycket.

Men nu - Ändra mina centimeters..e ju faktiskt inte 155 utan 156. 

Väldigt viktigt!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0