Swedbank bedrägeri!

Gick in på min hotmail innan och såg att jag fått ett litet mail. Det var från Swedbank som berättade för mej att jag var tvungen att aktivera mitt konto för att det använts på olika datorer. Eller vad fasen dom menade.
Nu e ju Kitty inte SÅ lättlurad men min syster hade inga problem på den fronten.
Mailet löd såhär:

"Bäste kund

Vi har nyligen bestämt att olika datorer i ditt Verified by Visa lösenord och fler fel var
närvarande före anslutning. Nu måste du bekräfta dina kontouppgifter Verified by Visa.


detta inte fullföljs inom 48 timmar skulle vi vara tvungna att stänga av ditt konto på
obestämd tid, eftersom det kan användas i bedrägligt syfte.
Tack för att förstå på detta sätt. För att bekräfta ditt online-konto:

>>> Klicka här för att aktivera ditt konto <<<


© Swedbank AB (publ) Villkor vid användning av våra internettjänster"


För det första: Jag har inte Swedbank.
För det andra: Ska man lura någon, säg till att få översättningen rätt. Doh. Nybörjartönt.


Så får ni ett sådant eller ett liknande mail, gå inte på det för det e bara bedrägeri. Bara så ni vet lixom.

Kommentarer
Postat av: v

fick också de dära,har inte ens den banken. Men det är bara några som försöker lura folk på pengar :)

2012-04-15 @ 22:10:56
URL: http://vendelasonly.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0