Who said coffee was a drug?


En någorlunda brusig bild.


Såhär har min dag sett ut. I stort sett. Kaffe i mängder och datorn som halvsegade för mej vilket gjorde mitt arbete mycket jobbigare. Därav mängden kaffe. 

Nu ska jag gå och titta på lite handboll. Tror att det börjar nu snart iallafall. Anyway..
Behöver något annat att ha mina tankar på för just nu e dom vettskrämda.

Japp. Jag ska till tandläkaren imorron och det e något jag verkligen, verkligen, Verkligen hatar...
Och det hjälper ju inte så mycket heller att stället e vitt och luktar sterilt. Också lyckas man alltid gå vilse. Som på sjukhus. Vilket jag hatar Ännu mer..

Sen fick jag också en sms-påminnelse om min tid imorron. Mhmm för det behövde jag ju.

Usch..jag mår illa..

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Hoppas du haft en fin dag!

2012-01-17 @ 20:39:32
URL: http://josefineenstrom.devote.se
Postat av: Frida

sv. okej bra! har lagt till dig med.



Kolla gärna in min videoblogg:)

2012-01-18 @ 10:52:55
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: rocknrollalla

Gud så fina bilder! :)

2012-01-20 @ 17:46:07
URL: http://rocknrollabitch.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0