Im going vegan.

Vegan applecake

Det e dax att ta steget från vegetarian till vegan nu. Det e tack vare filmen Earthlings som jag inte längre känner att jag vill bidra till någon annans lidande och död. Önskade bara att någon fanns för mej tidigare, och berättade att enbart som vegan orsakar du minst lidande bland både djur, människor och miljö. Så nu e det stopp! 
 
Tomelillamarknad idag men skiter i det och jobbar istället.
Har kommit in en del nytt på senaste hos Mewana.se så det e bara in och kika.
Så hoppas ni får en någorlunda bra dag. Vädret försämrar ju dagarna ganska mycket. Var mest det jag tänkte på.
Ni kanske skiter i vädret så då får ni en toppendag alltså. 
 
 
Sol hade dock inte skadat. Hur nu den ser ut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bloglovin byte ?

2012-07-20 @ 15:16:41
URL: http://lilqueen-n.blogspot.se/
Postat av: Ida

Hej är det du som äger Mewana.se? Jag har beställt hos dig och betalat, men inte fått någon som helst bekräftelse. Du har inte heller svarat på mina mail, har mailat både till [email protected] och [email protected] och skrivit till dig på Facebook. Är oroligt och vill gärna ha svar... Du har fått mina pengar!!!

2012-07-27 @ 20:11:19
Postat av: sanna hyvärinen

Hej :) Det är andra gången jag kikar in på din blogg, ska vi följa varandra med bloglovin’? Om du vill så kan du väl kommentera med vilket nr du blev som följare, så gör jag detsamma på din! Ha en fin dag. Kram

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Svar: Hejsan (: Kul att du kika in. Jag blev följare 167 för dej (: Detsamma! kram på dej

2012-10-31 @ 10:51:45
URL: http://socosy.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0