Tadaa

Tänkte tipsa om en bra app som jag hittade idag - Tadaa.
Man kan säga att det e ungefär som Instagram, fast ett steg bättre. Ja. Bättre.
Där finns inte bara olika filter och ramar som Instagram har utan efteråt kan du även ändra ljusstyrka, kontrast, mättnad, lägga till vignettering, suddighet (finns dock med i Insta.) m.m. Du kan även trycka på en ögonliknande knapp som du ser hur originalfotot ser ut. Fiffigt! 

Eftersom jag fann det idag så har jag inte hunnit tagit så många foton med denna app. 
Men något man kanske ska veta e att man måste lägga upp en bild på sin Tadaa-sida för att man sedan ska kunna hitta och lägga över bilden på datorn, om man vill det. 
Alla bilder du tar sparas och läggs i dagsordning. För mej, timordning just nu, Vilket e väldigt bra och gör det lätt att hitta ett särskilt foto man tagit. Dessutom fotar den otroligt snabbt och tar upptill 5 foton i sekunden så även om jag bara använt det idag så tycker jag att det e en bit vassare än Instagram. Appen e oxå gratis.
 
Här e mina 3 än så länge finaste och populäraste bilder.
Vill ni följa mej hittar ni mej under namnet Kitzuchi.
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

vilka fina bilder :)

2013-04-18 @ 20:25:32
URL: http://1ilith.wordpress.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0