Haters gonna hate!

Knife Party is kicking the beat.
 
Just nu sitter jag och fyller min Spotify-lista med några riktiga godingar.
Delar med mej av några som just nu spelas.
 
Knife Party – Rage Valley
Afrojack & R3hab – Prutataaa - Dada Life Remix
Dada Life – Kick Out the Epic Motherf**cker (Vocal Extended Mix)
Hardwell – Spaceman
 
Senare idag ska jag ner till syster och dricka några koppar kaffe, sen tar jag Celice med mej hem och har henne hela kvällen tills hennes pappa kommer och hämtar henne (:
 
Mys på det. Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0